.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
انتشار یک عکس و نگرانی هواداران میرحسین واحمدی نژاد
این عکس که در آن ..... در گوشه‌ای از مراسم در حال صحبت با یکدیگر هستند موجب واکنش برخی سایت‌های خبری و برخی خبرنگاران نزدیک به آخرین ...
انتشار یک عکس و نگرانی هواداران میرحسین واحمدی نژاد

انتشار عکسی از عزت الله ضرغامی در کنار محمد باقر قالیباف در حاشیه مراسم تشییع پیکر حاجیه خانم خدیجه ثقفی، همسر امام راحل که توسط برخی رسانه‌ها منتشر شد، نگرانی هوادران میرحسین موسوی و محمود احمدی نژاد را به همراه داشت.

به گزارش "جهان نیوز" این عکس که در آن محمدباقر قالیباف و عزت الله ضرغامی در گوشه‌ای از مراسم در حال صحبت با یکدیگر هستند موجب واکنش برخی سایت‌های خبری، از جمله پایگاه خبری قلم که توسط تیم‌رسانه‌ای ستاد انتخاباتی مهندس موسوی و برخی خبرنگاران نزدیک به آخرین نخست وزیر ایران اداره می‌شود را برانگیخت.

این پایگاه خبری در مطلب کوتاه با عنوان «مراقب نشست ‌و برخاست‌های خود باشید!» نوشت:

" سیدعزت‌الله ضرغامی در حالی به گفت‌و‌گو با یکی از نامزدهای احتمالی انتخابات ریاست جمهوری می‌پرداخت که غافل از دوربین رسانه‌ها بود. رییس صداوسیما پیش از این خطاب به مدیران خود در رسانه‌ی ملی متذکر شده بود که با توجه به انتخابات پیش‌رو و دستورالعمل‌های این سازمان، همه مدیران در هر سطحی «بی‌طرفی» را رعایت کرده و مراقب نشست ‌و برخاست‌های خود در جلسات مختلف باشند."

از سوی دیگر برخی حامیان محمود احمدی نژاد که همواره از منتقدان سرسخت رئیس سازمان صداوسیما بوده اند نیز با پوشش گسترده این خبر سعی در القای توافقات پشت پرده ضرغامی و قالیباف برای انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری داشتند.

برخی سایتهای حامی دولت مدعی شدند: "ضرغامی در آذر ماه سال 87 تاکید کرده بود که مدیران صدا‌وسیما با آدم‌های «نشانه‌دار» حتی جلسه‌ی ساده هم نداشته باشند، چرا که این بی‌طرفی باید در فکر و رفتار نشان داده شود و غفلت از آن برای صدا‌وسیما هزینه‌بر است."


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.113 seconds.